Thursday, July 23, 2009

tengok gig dlu baru lapor kapal....

alamak dalam senyap2 rupanya cuti aku dah sampai ke penghujungnya...pagi tadi aku dah uruskan urusan bawa masuk kereta dari labuan ke menumbok...fuhh rumit sungguh urusannya sampai aku terpaksa berkejar-kejar untuk cukupkan borang..ini la first time aku buat perkara begini, selalunya ayah aku yang uruskan...aku dapat waiting list thats mean i m must be in line to enter the ferry...
..but thats is not problem because my dad have a connection with a staff of labuan ferry..so do not worry la...aku g kk kali ni ditemani dengan malik..member aku..dia kata dari menumbok terus pergi razz ma tazz..ada gigs..gore sluts trun kk..malik ni nk sangat tengok mayat wear...aku dah pesan dengan dia hati2 sebab geng2 mayat ni kuat kunpau..aku pernah terkena dlu masa beli baju rotten sound die...habis je gig tu maybe kitorang akan stay kat umah budin di area penampang...budin ni abg malik, aku tak biasa sangat just knal gitu2 jer....dan pada ke esokkan harinya la baru lah perasaan aku bercampur aduk...macam2 perasaan yang bakal aku alami...aku kena melapor ke kapal KD JERONG..risau gak aku, dah la aku tak pernah kontak diorang... yang ada pun tgh dok cuti....tak tahulah apa nasib aku...member2 aku yang lain sekarang dah ada kat kk..diorang punya flight pagi tadi,,dan ada yang da kol aku tanya bi;la aku nak datang kk...aduh seramnya nak naik kapal...tak tahu la duhhh.......erghhhhhhhhhh

No comments: