Sunday, July 26, 2009

aku dah sampai kk...

ptg tu aku bertolak dari labuan pada jam 1.30 ptg..hanya aku dengan malik jer...
sampai kat kastam menumbok pada jam3.45 ptg...aku terus memandu kereta waja dengan kelajuan 130 ke atas..kami sampai di kota kinabalu pada jam 5.30 ptg...sampai jer terus g razz ma tazz tgk gig..Gore slut main, aku dgn malik lyan head bangin...sakit tengkuk aku...lepas je gig abis kitorang terus ke tanjung aru beach..untuk santapan waktu malam..aku ajak kazen2 ex gurl aku dtg...tp dorang tak jadi dtg sebab jauh...yag ada kat situ hanya aku,malik, dan jugak budin...BUDIN? sapa BUDIN tu? Budin ialah abang kepada malik..dia kerja sebagai mekanik di perodua...sembang lama2 badan aku dah letih tak mampu untuk aku melayan mereka..terus kami balik ke rumah si budin...rumah dia best sebab rumah design kampung di pekan dongonggon.....so malam tu tido memang sejuk..lepak dalam sejam dua lepas tu kami naik kereta budin pergi meronda2 di bandar kota kinabalu...malam tu aku lepak kat pub BED...ramai amoi2 cina...lepak sana layan coke jer...aku jumpa dengan member2 aku yang dah sampai awal dari aku...kitorang balik dalam jam 1 lebih...terus g makan kat sadung jaya...lyn mee goreng...pastu balik kerumah budin..cian dia..aku tetido masa dia tunjukkan jalan nak ke bandar kota kinabalu...tapi takpe sebab aku dulu pun penah hidup kat kk masa kecik2 dulu..sampai je rumah aku terus tukar kain pelikat dan tidur kat ruang tamu dengan malik...malam tu memang sejuk...esok pagi nya aku bangun awal dalam jam 9...aku tengok tv skjap dan terus mandi..malik ajak sarapan...aku pun bawa dia...habis je sarapan dan hantar malik..aku kini keseorangan...aku meronda2 bandaraya kota kinabalu..aku juga telah pergi ke taman khidmat untuk mengintai umah ex gurl aku...hehehe...lepas tu tn zayyani telefon dan sruh aku g cp...cp ialah centre point...aku g sana dan makan tengah hari bersama dia...lepas mkan kitorang jalan2 di sekitar bandaraya kk sambil mencari lubang2..pastu dlm jam 3.30 pyttg hati aku menjadi berdeebar2 sebab aku akan melapor ke kapal pada hari ini...perjalanan aku ke sepanggar hanya mengambil masa 15 minit...sampai saja di pangkalan tldm sepanggar...aku tercari2 kapal kd jerong...alangkah gembiranya bahawa kapal tersebut belayar ke gsp...dan akan balik pada 29 hb ni..lepas tu aku berjumpa dengan member2 yang lain dan bawa diorang minum kat kantin...mcam2 yang telah mereka ceritakan pada aku... ada member aku yang dah ke habisan duit sebab belanja pegawai2 kapal berparti...mungkin nasib aku akan sama seperti mereka...dlm sembang2 aku dpt msg dari hartini, iaitu seorang kenalan baru ku..dia ada kat wawasan plaza..aku ajak dia berjumpa...so aku pun terus membawa kereta ke sana...lgpun aku nak singgah ke parkson untuk membeli tuala...aku berjumpa juga dengan hartini...orang dia baik, bersuara halus, ok lah..itu je impression pertama aku...ala lagi pun baru kenal....cuma aku ni jer yang besar dari dia..dia tu berbadan kecil..adik perempuan aku lg besar dari dia...lepas berjumpa aku ke One Borneo...takde la hebat sangat pun...orang pun tak ramai sangat...mungkin hari ini hari ahad kot...lagi pun kedai banyak lagi yang x buka...aku lapar, aku makan kat chicken rice shop...kenalah dlm rm15.itu pen sebab aku makan set..tapi kira puas la...lepas tu aku jalan2 dan aku jumpa cc...aku nak check tagged dgn tulis kat blog...so aku masuk kat kedai tu..rupanya kena bayar dulu baru boleh melaytari internet..aku pun buka blog dan tulis artikel ini...lepas ni dalam jam 8.30 mlm aku nak g kfc...nak beli 1 bucket ayam..pegawai memerintah kapal aku minta...so sekarang aku tunggu time habis dan aku akan ke kfc indah permai...so tengok je la apa yg akan terjadi pada aku selepas ini...gud luck nash...

No comments: