Saturday, July 4, 2009

hari sabtu yang boring

hari ni aku bangun lambat sebab malam td aku layan tagged....
aku masih lagi kat atas katil, dan aku di datangi oleh alias untuk mengambil semula laptop kepunyaan...
owh dah hampir 4 hari aku pinjam laptop dia...so aku bagi jela lagipun tu hak dia...
aku baru teringat akan laptop aku yang berada kat kedai...
so aku pun terus menelefon ke wisma kadet untuk bertanyakan tentang kelepasan pada hari ini...
hari ni plb yg duty adalah lt azri pegawai bekalan aku... aku hampa setelah di beritahu bahawa pada hari ini tidak ada kelepasan kerana perkara wan afiq...arggh torture nye aku hari ini...aku tak tahu nak buat apa..lalu dengan itu aku kembali ke katil untuk sambung tidur dengan perasaan amat hampa... hari ni dah la banyak program yang aku nak wat mcm g pulau pangkor..terus cancel.... aduh aku tak boleh tidur macm ni... aku pun keluar dan lepak kat bilik beny..aku tgk dia layan main tagged smbil aku pulak membaca komik ( pelik aku tak minat baca komik sebelum ni ).. ntah pape yang aku baca aku pun tak tahu... lepas lepak dalam masa sejam kat bilik dia aku pun belah g coffee break..wah makan keow teow..best sedap sebab aku sangat lapar...pas mkn aku g bilik tv..pun hampeh jgak sebab astro x byar lagi..trus aku balik bilik n basuh baju..heheheh rajin gak arr aku ni...
check henfon takda lg tanda2 yang sazzy akan kol aku..so aku sorokkan henfon dalam loker aku..aku da fed up sangat sebab asyik tunggu dia kol aku....so nk senang sorok jer...lpas basuh baju aku terus sambung tidur sampai ke petang.....
to be continue

No comments: