Saturday, July 4, 2009

hari sabtu yang boring part 2

sori aku tak habis tulis td....
aku bangun dalam jam 4.30 ptg td...aku turun ke bawah berjumpa dengan alias untuk meminjam laptop dia semula...setelah aku connect internet, aku terus membuka tagged...nampaknya tidak ada mesej yang masuk...
aku dalam boring lagi...aku buka yahoo dan ada lah sedikit berita tentang micheal jackson...terkejutnya aku tak tahu pulak yang dia ni da islam...aku jadi berminat untuk membaca berita tentang kematian dia...habis semua web yang berkait dengan dia aku buka...aku sangat excited membaca sehingga aku download semua lagu dia...dan sehingga sekarang aku dah pun ada sebanyak 50 lagu...nasib baik line broadband aku dalam 3 bar...so agak laju jugak la laptop alias ni masa download...sambung cerita, dalam jam 7.30 aku mandi dan bersiap sedia kemas bilik untuk lawatan malam oleh plb....ada yang kata pada malam ni ada kelas tarian..arfghh malasnya aku nak g lagipun bukannya intake aku yang nak commission..so aku berkeras kepala xnak g..nasib baik ramai yang tak...rupa2nya kelas tu cancel sebab pengajar tarian x datang..maybe dorang g clubbing kot hahahahah.....alhamdulillah gak la sebab malam ni plb x dtg buat lawatan lagipun ktorang semua dah knal perangai dia yang malas tu hahahah...azri2...aku pun terus buka uniform aku dan mengenakan pakaian tidur aku iaitu sseluar pendek hawai yg berapa hari da aku x basuh tu....
aku tak tidur lagi sebab aku sedang menulis artikel ni...sepatutnya aku dah nk fly ke ipoh malam ni...tapi sebabkan dompet aku da nipis dengan berita yg konon nya ada beratur malam..aku cancel kan jer la...lagipun tinggal seminggu je lagi nak cuti dan aku tak nak la ada masalah yang timbul nanti..better aku follow jer routine yang ada sekarang ni...esok lt sham duty...x tahulah samada esok ada kelepasan ke tak....tengoklah esok macam mana....

No comments: