Sunday, June 21, 2009

x lama lagi da nak abis kursus.....

Ok ni la yang aku buat dulu time civillian sebelum masuk navy.....
jual cd, trade in cd dgn copy cd..
kah...kah...kah... income x tetap sangat....
dapat jual sekeping dua CD aku guna wat beli rokok...



Lepas tu aku masuk kadet..kadet ni mcm stage awal la dalam tentera sebelum nk jadi pegawai....aku masuk tentera pun sebab tak ada choice yang lain...lgpun navy ada offer aku untuk wat program diploma dgn utm..so xda banyak cakap lagi aku bedal je..apa nak jadi, jadi la da ini nasib aku


Dalam navy jugak ada kroninya..sama juga dengan aku..aku rasa semua yang ada dalam gambar di atas adalah geng yang palaing aku kamcak skali...dari awal aku jadi kadet sehinggalah sekarang dan lepas ni masing2 dah ada haluan sendiri..harap2 kita dapat la bertemu kembali..........



laut ribut, gelora ombak pe semua aku dah harungi....
x mustahil utk seseorang itu hendak berubah...



gambar masa aku tauliah dulu...

No comments: