Saturday, November 1, 2008

i'm back

aku terasa diri aku dah bukan macam tentera lagi setelah apa yang jadi pada diri aku kelmarin.. mosh pit.. circle of friends dan slam telah mengingatkan aku kembali kepada zaman silam aku.. sakit tengkuk aku melayan grind barai dari kuala kangsar TERLARANG.. even demo dorang sound agak tenggelam tapi bila beraksi live..sememangnya mantap..time kasih le wat khalil imaginasi sebab x putus2 melayan panggilan telefon aku untuk bertanyakan arah ke tempat keramat.. agak 2 tahun lebih sudah aku tinggalkan scene, sedikit perubahan berlaku.. tak kira la mana2 band atau pun corak muzik oleh sesuatu band yang aku kenal dulu.. tapi ape2 pun gig semalam tetap best. Honda ek dan tuannya nazri telah berjasa kepada aku.. dan harap lepas ini aku dapat menumpang nya lagi..

No comments: