Thursday, October 16, 2008

buddy bilik aku yang sial

huh aku baru jer bergaduh dengan buddy bilik aku.. memang dah lama aku tunggu saat ini.. dia ni jenis yang mulut kepoh dan aku pula adalah seorang yang pendiam... nak di pendekkan cerita.. pada sembahyang jumaat tadi kat surau.. dia bertengkar dengan kawan aku. Sebagai buddy aku tak bantu dia, aku menjadi batu api lagipun aku memang tak suka sangat dengan dia.. dah lama dah aku pendam dan simpan. first dia perli2 aku dengar lagu metal kata aku sembah setan la, 2nd thing dia bila nak sesuatu dia akan offer aku sebatang rokok.. lagipun aku x suka orang pakai barang2 aku sebab asyik hilang jer..dan macam2 lagi la.., so masa kat surau tu jugak, dia pun mengaku kat aku yang dia memang tak puas dengan aku..dia blah awal sebab ada seorang brader amik dia kat surau..aku plak tunggu bas datang amik.. sampai saja kat bilik, bilik kosong dia tak ada kat bilik dan aku dapat dengar suara dia dari bilik syafiq.. aku pun wat x kisah jer.. hampir 15 minit kemudian, johar pun balik bilik dengan bertuala. Belum sempat aku nak melelapkan mata dia pun ungkit kembali kisah kat surau. aku pun wat tak tau je la dan aku hanya tunggu dia aim aku. dia pun tolak belakang aku dan aku terkejut.. dengan perasaan marah dan geram aku hayun penumbuk aku kat muka dia dan tepat2 kena. dia pun membalas dan nasib baik aku dapat mengunci dia di atas katil.. sebelum itu, aku sempat menendang dadanya dan nampak kesan merah kat badan dia.. aku rasa x sampai seminit aku dengan dia bergaduh dan kami dileraikan dengan kehadeiran sahabat dari bilik2 yang berdekatan. nasib baik kau johar kalau tak mampus da aku kerjakan ko.. aku tidak melawan lagi setelah di leraikan dan dia nampaknya masih lagi ingin melawan lagi.. setelah itu dia telah dibawa ke bilik kawan karib dia syafiq dan que. aku tahu johar akan reka cerita yang bukan2 tentang aku kat dia, tu aku tak kisah lah lagipun aku ni bukannya kamcak sangat dengan dorang menyampah tu adalah..aku selamat dan tidak ada sebarang kesakitan atau kecederaan yang aku alami.. tapi johar aku rasa ada kot dan memang padan dia terima..tu jer la untuk hari ini..

No comments: