Wednesday, April 14, 2010

betul ke tindakan aku ini?

aku rasa ini adalah keputusan yang terbaik sekali pernah aku lakukan..aku dengan dia dah tiada apa2 hubungan lagi...meskipun perasaan sayang aku pada dia terlalu amat sekali...aku sedih kerana dituduh sembarangan kerana dalam hati aku hanya ada dia seorang sahaja..kenapa semua ini terjadi...mungkin inilah kesudahannya..maaf kan aku kerana gagal mempertahankannya..biarlah aku jadi sebegini kerana memang ini dah nasib aku...nash ko sedar juga akhirnya, dia tu siapa dan ko tu siapa plak...jauh bezanya..tak mengapalah mungkin bukan kehendak untuk kau bersamanya..anggap sajalah ini memori yang paling bermakna bagi diri kau... dah sudah tu sudah, hidup mesti diteruskan juga..kau doakan lah saja kebahagiaan dirinya...
kau perlu teruskan hidup, insyaAllah kau akan bertemu dengan bahagia kau kelak...hidup ini x lama, mana tau esok lusa kta dah tiada..so kau ambillah kesempatan masa yang ada ini untuk tebus segala dosa yang telah ko lakukan di dunia ini..you can do it bro.....i m talking to myself.......
it was a beautiful moment for me..anyway thanks a lot to the girl name Sazzy Farina rot giving me chance to know herself....glad to know you....

No comments: