Friday, March 19, 2010

i am happy now....


hi semua, aku rasa sangat teruja nak menulis blog ni..ye lah banyak dah yang aku lalui selama ni terutamanya dalam hubungan aku dengan dia..akhirnya bersatu juga kami..masuk tahun ni dah hampir 6 tahun aku bersamanya..so aku tak nak cerita banyak2 nanti korang pikir yang aku ni lebih-lebih plak...
ok bulan 3 tahun 2010, banyak perkara yang telah berlaku keatas diriku dan seterusnya mengubah haluan aku yang sebenar...awal bulan ni kapal aku audit pengurusan tahunan..2 minggu aku x cukup tidur sebab benda ni..time ni lah aku banyak belajar dalam pekerjaan aku..
komitmen yang tinggi aku berikan pada kerja..mana part yang aku tak tahu aku tanya orang..jangan segan nk bertanya meskipun dia orang bawahan kita..aku ni dah la masih baru lagi, banyak benda yang aku tak tahu lagi...nampaknya aku ni blum dapt lg cara2 mcm mana nk elak dari diketahui org yang aku ni x tahu apa-apa... dokumentasi, perbarisan, ops janggal semuanya dah aku lalui yang kini hanya tinggal fasa laut..kenapa fasa laut aku delay?..ni sebab kapal aku still under pembaikan..so kna tunggu dlu la, kapal da elok baru belayar...harap2 gelombang kuat masa fasa laut nanti..


minggu ni adalah minggu terakhir aku bersama LB6699..kereta yang telah banyak berjasa kepada aku..aku ke sekolah dlu naik kereta ni,men ragbi naik, g jalan2 pusing labuan pun naik..aku dah jual kereta tersebut...sebabnya aku nak amik kereta baru, kereta baru sattria neo cps..kecik skit keta tu dari waja..tp xpela ngam la utk aku yang masih bujang ni..aku ni jenis org yg tak suka naik kereta ramai2..banyak sgt mulut, bising sampaikan nak layan lagu venom pun susah...




to be continue

No comments: