Monday, January 4, 2010

i'm back

huh jam baru 1 suku...aku rasa baru 30% kerja yang aku buat tadi...mana taknya aku rasa nak pecah kepala otak jer...memang susah gak kerja2 bhg. pentadbiran ni. apa2 hal orang akan cari kita terlebih dahulu...dah lak pulak hari ni aku on duty...tak tahan aku dibuatnya...tapi aku rasa ini adalah sesuatu permulaan yang baik bagi tahun baru ini...aku di jawatkan sebagai peg.tadbir..aku rasa berat tanggungjawab yang aku pikul ni.......yang penting aku kerja...tak la macam dulu makan gaji buta jer...
aku rasa masuk hari ni dah hampir 4 bulan aku berada di kapal...dan aku boleh kira-kira cuma 1 bulan jer aku berada di jetty...kapal aku selalu belayar...no wonder la maybe thes year kapal aku bakal terima anugerah..but its depend gak la..mana tau kot2 ada benda cuba nak sabotaj... selama berada di kapal, aku telah kenali ramai orang, pelbagai usia dari 1malaysia...rata2 mereka berusia daripada aku...to be continue

1 comment:

Rona Realiti said...

lama ko menyepi...!?
kembali jua akhirnya...