Tuesday, December 16, 2008

exam dah abis, jom balik lumut....

hahahaha exam dah abis ari ni...esok plak balik lumut dengan senyuman sinis..hehehe
di khabarkan pula gaji juga masuk esok..bila ditambah dgn tunggakan yg x dpt lg serta bonus, adalah gak dlm Rm4k gaji aku bulan ni..huh masyhuk2...boleh la aku pergi taiwan recreation centre kat ipoh cuti nanti x pun pergi jazz kat labuan hahahaha.. aku rindu giler kat amoi yang kerja kat sana..hahahaha...so esok bas akan datang dalam jam 7 pagi dan bala2 tentera ini akan bergerak ke kuala lumpur..dan berhenti seketika disana untuk makan dan juga shopping2 hahaha...
pastu terus balik lumut..jumpa semula dengan tilam dan katil yang aku rindui..gitar pun aku rindu gak sebab lama dah x pegang..hehehehe

1 comment:

Pekerja Kontrak said...

bah klu macam atu bisai sudah tu... 4k bagi aku loan 0.1k pergh....