Sunday, November 23, 2008

Ntah Papelah aku ni...

arghhhhh..........

boring tahap gaba malam ni..

aku tak tahu apa yang nak di buat pada malam ini..

malam masih lagi awal bagi aku even esok pagi kelas jam 9 pagi..

aku dah puas tido petang tadi sampai tak pergi aktiviti petang..

rokok pun dah tingal tiga kotak cukup untuk stok aku sampai hari isnin ini..

speaker laptop pun tak pergi tukar-tukar lagi..

tak sabar pulak aku nak main kenyit-kenyit mata dengan awek kat kedai tu..

singh pula baru saja blah dari bilik aku lepas periksa status MLM dia kat igetworld..

tinggal lah aku dengan azrizal dalam bilik ni..

kami tak buat apa-apa pun, cuma azrizal dah tido..

sazzy pulak lepas aku balik kuliah tadi, puas aku melayan sms dia..

maklumlah dah sehari aku tak sms ataupun call dia sebab gara2 broadband..

citer superbad pun dah nak abis download, tak tahu lah aku macam mana citer dia..

lepas ni agak jer mata dah kuyu, aku ingat nak sambung tido jer lah..

sini bukan macam kat lumut, boleh tidor dalam kelas...

so tak baiklah aku buat perangai kat lumut tu, lagipun esok puan norhalimah bawa monopoly..

boleh lah bersuka ria esok..

atleast mata pun tak ngantuk.......

sekian jer lah...

No comments: